از در در آمدی و من از خود به در شدم 

    گویی کز این جهان به جهان دگر شدم

            گوشم به راه تا که خبر می دهد ز دوست  

                 صاحب خبر بیامد و من بی خبر شدم

                             گفتم ببینمش مگرم درد اشتیاق  

                        ساکن شود، بدیدم و مشتاق تر شدم

                                   چون شبنم اوفتاده بدم پیش آفتاب  

                                  مهرم به جان رسید و به عیوق بر شدم

                                              دستم نداد قوت رفتن به پیش دوست 

                                           چندی به پای رفتم و چندی به سر شدم

           تا رفتنش ببینم و گفتنش بشنوم 

  از پای تا به سر همه سمع و بصر شدم

                       من چشم از او چگونه توانم نگاه داشت 

                             کاول نظر به دیدن او دیده ور شدم

                                     بیزارم از وفای تو یک روز و یک زمان  

                                       مجموع اگر نشستم و خرسند اگر شدم

                                                          او را خود التفات نبودی به صید من  

                                                             من خویشتن اسیر کمند نظر شدم

 

                         گویند رخ سرخ تو سعدی که زرد کرد؟  

                          اکسیر عشق بر مسم افتاد و زر شدم

 

نظرات 4 + ارسال نظر
احمد دوشنبه 29 خرداد 1385 ساعت 11:35 ق.ظ http://neghab.blogsky.com

سلام
سریع بیا به وبلاگ من و به همه اطلاع بده و اعتراض کن
خودتم بنویس

فواد شنبه 10 تیر 1385 ساعت 08:36 ق.ظ http://www.alfered.tk

سلام آقا جهان گل حال شما چطوره؟
هنوز چند روز نگذشته از رفتنت دلم برات تنگ شده
به وبلاگ من هم اگز سر بزنی ونظر بدی خوشحال میشوم
امیدوارم تابستان به شما خوش بگذرد
باتقدیم سبزترین لحظات بای

فواد پنج‌شنبه 15 تیر 1385 ساعت 08:23 ق.ظ http://www.alfered.tk

سلام آقا جهان خوبی ؟ چه خبر ها؟به ما همسر بزن
ممنون بای {فواد}
وبلاگ زیبایی داری.

فواد شنبه 17 تیر 1385 ساعت 08:56 ق.ظ http://www.alfered.tk

سلام آقا جهان گل حال شما خوبه؟ ممنون از این که لطف کردید به وبلاگ من هم .سر زدید .خیلی خوشحالم کردی . امیدوارم شمال به شما خوش بگذره .امیدوارم تابستان خوب وزیبایی داشته باشی
من دارم میرم بیرجند برای ترم تابستانی!اگر دیر دیر به وبلاگ شما آمدم ببخشید احتمالان اونجا دسترسی به اینترنت ندارم اما وقتی برگشتم حتمان بازم به شما سر می زنم! راستی یک وبلاگ دیگه درست کردم فقط مال کامپیوتر
www.softwareandit.blogsky.com
ممنون میشوم به اون هم سر بزنی !
موفق باشی بای بای!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد