کریسمس مبارک

 

سلام دوستان

 هوا بس ناجوانمردانه سرد است. بله زمستان با تمام سردی خود در حال گذر است

وحتی بر هوای بوشهر هم اثر کرده است . در این سرما دلتون گرم و پر مهر باشه.

سال میلادی جدید رو هم به تمام مسیحی ها تبریک عرض می کنم و امیدوارم که

 سالی سر شار از محبت و همدلی و صمیمیت در پیش رو داشته باشند.

 راستی یه خبرهم در مورد خودم دارم و اینکه: در مرحله ی تکمیل ظرفیت

 دانشگاه ها رشته ی مهندسی فناوری اطلاعات زاهدان قبول شدم و

هفته گذشته ثبت نام کردم. و بلاخرهبه رشته مورد علاقم دست یافتم.

 

                         

نظرات 4 + ارسال نظر
یه برگ زرد یکشنبه 11 دی 1384 ساعت 11:39 ق.ظ http://www.paezeshgh.blogfa.com

سلام
مرسی
موفق باشی
یا حق

وفا دوشنبه 12 دی 1384 ساعت 02:12 ق.ظ

قبولی تو تبریک می گم خدا خیلی دوست داره هر جا هستی موفق باشی

آزیتا پنج‌شنبه 15 دی 1384 ساعت 05:26 ب.ظ http://azi.blogsky.com

بهت تبریک میگم امیدوارم همیشه موفق باشی
بهم سر بزن منتظرتم

[ بدون نام ] جمعه 5 اسفند 1384 ساعت 07:44 ق.ظ

مبارک باشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد